تلاش پگاه برای افزایش مصرف سرانه شیر

به گزارش روابط عمومی صنایع شیر ایران، شرکت صنایع شیر ایران( پگاه) با معرفی ۴۰ محصول جدید در سال ۱۳۹۴ سبد متنوعی از محصولات را به مشتریان ارائه کرده است.

مدیر تبلیغات پگاه، با بیان این مطلب گفت: “پگاه” با هدف افزایش سرانه مصرف شیر در جامعه در کنار فرهنگ سازی از طریق برگزاری سمینارها و آموزش در مدارس بر تولید محصولات جدید نیز تمرکز کرده است.

علی عطار در این خصوص بیان داشت: بر این اساس از ابتدای سال ۱۳۹۴ دو کمپین دنیای پنیر و بازگشت به مدرسه را از سوی این شرکت شاهد بودیم. همچنین با شروع فصل سرما نیز محصولات پودری پگاه که از شیر خشک در انها استفاده شده در بسته بندی های مختلف عرضه شده است.

وی با اشاره به اینکه در بازار رقابتی باید بر ایده های جدید تاًکید کرد، افزود: در مجموعه کارخانجات پگاه نقش R&D بسیار پر رنگ است و کارخانه هایی بیشترین سودآوری را خواهند داشت که محصولات جدید را با قیمت مناسب عرضه کنند.

عطار با بیان اینکه بررسی ها و مطالعات در خصوص تولید محصولات پودری چند سال است در شرکت پگاه انجام شده، تصریح کرد: قدرت پگاه در تولید شیر خشک باعث شد تا ما از این اهرم برای تولید ۶ طعم از محصولات پودری برنامه ریزی کنیم که وجه تمایز خاصی را برای محصولات پگاه ایجاد می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + چهارده =